#voorjougelezen

Door Stéphan Lam

#voorjougelezen 217 - verliesaversie / muisbewegers / cookiekiller / thought leadership / complotdenken

#217・
261

abonnees

223

edities

Meld je aan voor mijn nieuwsbrief

By subscribing, you agree with Revue’s Voorwaarden and Privacybeleid and understand that #voorjougelezen will receive your email address.

#voorjougelezen
#voorjougelezen 217 - verliesaversie / muisbewegers / cookiekiller / thought leadership / complotdenken
Door Stéphan Lam • Editie #217 • Bekijk online
Hallo beste lezer,
Tegenwoordig stuur ik je met onregelmaat de #voorjougelezen ‘kennisbrief’ waarop je geabonneerd bent. Mijn voornemen is er iets meer regelmaat in te brengen. Dus blijf hangen!
Ik merk dat ik door het lezen van onderstaande artikelen zelf weer een hoop heb geleerd. Zoals over het onderwerp behavioral design, waar marketeers een hoop kennis vandaan halen. Daarnaast heb ik weer een aantal productiviteitstips voor je, waaronder een hele praktische (die je niet wil missen!)
Zelf schreef ik - naar aanleiding van een onderzoek van Edelman en LinkedIn - een artikel over kennisleiderschap en content. Hierin beschrijf ik welke content gewenst is in een b2b-omgeving.
Tot slot een grappige website, die op basis van kunstmatige intelligentie bepaalt of je goed bezig bent én twee artikelen over complotdenken, een onderwerp dat mij mateloos interesseert. Met name omdat het hier veelal over menselijk gedrag in combinatie met technologie gaat.
Veel leesplezier!
~Stéphan

Behavioral design
Mis dit artikel over verliesaversie niet
Productiviteit
Muisbewegers
Cookie pop-up killer
How zeg je nee als je reeds ja hebt gezegd
Kennisleiderschap
Thought leadership-content: waarom werkt het?
AI
Complotdenken
Complotexpert Abbie Richards: ‘Je kunt altijd ontsnappen aan complotdenken. Áltijd’
'Ik stel maar een vraag!' Nee, je verspreidt desinformatie
#voorjougeschoten
Laat weten of je deze #voorjougelezen 👍 of 👎 vindt.
Vond je deze editie leuk?
Stéphan Lam

Als 'professional reader of the internet' lees ik veel artikelen. Sterker nog, ik heb ze #voorjougelezen, zodat jij niet meer op zoek hoeft te gaan voor het neusje van de zalm. Ik deel alleen zaken die ik écht gelezen heb en écht de moeite waard vind om te delen. Onderwerpen: digital marketing / social media / tech / innovation / productiviteit / muziek / fotografie. Veel plezier met #voorjougelezen.

Klik hier om je uit te schrijven.
Als deze nieuwsbrief doorgestuurd is en je wilt je aanmelden, klik dan hier.
Gemaakt door Stéphan Lam met Revue.
#voorjougelezen, Stadhuisplein 15, 3012 AR Rotterdam