Bekijk profielpagina

#voorjougelezen 146 - Bekijk het eens met en andere bril / Edeleman Trust Barometer / #10yearchallenge / Nike Adapt

Revue
 
Soms sla ik wel eens een weekje over, zoals vorige week (druk, druk, druk, je kent het wel) en volgen
 
24 januari · Editie #146 · Bekijk online
#voorjougelezen
Soms sla ik wel eens een weekje over, zoals vorige week (druk, druk, druk, je kent het wel) en volgende week (Filmfestival in Rotterdam!). Maar deze week heb ik weer een paar mooie stukken voor je!
De eerste drie laten je met een andere bril kijken naar online adverteren, het opheffen van een merk en Twitter. En ze zijn nog gewoon in het Nederlands ook.
Daarnaast is Edelman Trust Barometer 2019 uit. Jaarlijks interessante kost. Verder deel ik iets over de #10yearchallenge. Zitten hier andere bedoelingen achter (het lijkt wel een conspiracy threory) en bekijk je een video over Nike Adapt, met Jasum Tatum van de Boston Celtics.
Veel leesplezier!
PS. Ga je naar het #IFFR? Hier een paar persoonlijke tips: Rafiki, Pájaros de verano, I Used to Be Normal: A Boyband Fangirl Story, Rosie, Bathtubs Over Broadway, It All Begins with a Song: The Story of the Nashville Songwriter, Out of Tune, Present.Perfect en BNK48: Girls Don’t Cry. Ben je daar ook, stuur een berichtje om een bakkie te doen!

Bekijk het eens met een andere bril
De nieuwe internetbubbel: online advertenties (NL) De nieuwe internetbubbel: online advertenties (NL)
Wat we leren van KPN: hef gerust een merk op (NL)
Hoeveel actieve twitteraars zijn er in Nederland?(NL)
Edelman Trust Barometer 2019
2019 Edelman Trust Barometer | Edelman
Tech
Wat is de bedoeling van Facebooks #10YearChallenge?
Kate O'Neill
Me 10 years ago: probably would have played along with the profile picture aging meme going around on Facebook and Instagram
Me now: ponders how all this data could be mined to train facial recognition algorithms on age progression and age recognition
10:25 PM - 12 Jan 2019
In een paar dagen tijd zag ik er veel langskomen. De #10yearchallenge posts op social. Op Wired kijken ze hier kritisch naar. Kan Facebook dit gebruiken om hun gezichtsherkennings algoritmes sneller te optimaliseren? In theorie wel. Hoe dan ook, dit stuk zet aan tot nadenken.
The Landing Page Canvas
Dilemma: je kind achter en scherm?
Nike Adapt
Jayson Tatum en de Nike Adapt BB auto-lacing sneakers
Laat weten of je deze #voorjougelezen 👍 of 👎 vindt.
Hoe vond je deze editie?
Als je deze nieuwsbrief niet meer wilt ontvangen, dan kun je je hier afmelden.
Als deze nieuwsbrief doorgestuurd is en je wilt je aanmelden, klik dan hier.
Gemaakt door Stéphan Lam met Revue.
#voorjougelezen, Stadhuisplein 15, 3012 AR Rotterdam