@SLAM - #voorjougelezen #42

Revue
 
Was mijn nieuwe logo je al opgevallen eigenlijk? Sinds issue #41 heeft mijn mailing een nieuwe smoel.
 
7 april · Editie #42 · Bekijk online
@SLAM - #voorjougelezen
Was mijn nieuwe logo je al opgevallen eigenlijk? Sinds issue #41 heeft mijn mailing een nieuwe smoel. Het leesvoer blijft hetzelfde: waardevol. Vandaag een goed stuk over the attention web, een interessant model over data story telling en een zeer vermakelijk stuk over een bureau dat doet in crowds on demand

Social
“Our current version of the internet lives and breaths off a currency of human attention. With the success and failure of many internet companies predicated on how much of a person’s time they can capture. ”
Social media wil onze tijd, niet ons geld
De toekomst zonder apps
“I don’t know what that is.”
Technology is vooral gemaakt voor mannen
qz.comDeel
Content
Data Storytelling
The Washington Post en longreads
En verder...
“Is curating a version of yourself on Facebook any less fake than pretending to be a superfan of a life coach? ”
Dit bedrijf organiseert mensenmassa's voor je
“Compare the normal person’s life to Steve Jobs, Elon Musk, Jeff Bezos, and you come to the conclusion that you’re a nobody. That’s bullshit. You don’t have to change the world as historical figures have done. ”
"Why I Decided To Quit My Corporate Job 365 Days Ago"
Hoe vond je deze editie?
Thumbs up 1ae5a7bdfcd3220e2b376aa0c1607bc5edaba758e5dd83b482d03965219a220b Thumbs down e13779fa29e2935b47488fb8f82977fedcf689a0cc0cc3c19fa3c6bb14d1493b
Gemaakt door @SLAM - #voorjougelezen met Revue.
Als deze nieuwsbrief doorgestuurd is en je wilt je aanmelden, klik dan hier.
Als je deze nieuwsbrief niet meer wilt ontvangen, dan kun je je hier afmelden.
#voorjougelezen, Stadhuisplein 15, 3012 AR Rotterdam